Bijna zover! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marita Schutrup - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marita Schutrup - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Marita

25 September 2012 | Nederland, Rotterdam

Daar gaan we dan. Op naar Thailand. Het is al 3 jaar een wens van mij naar dit mooie land te gaan en het gaat nu echt gebeuren. Al tijden zie ik prachtige foto's van mensen op mijn facebook voorbijkomen en denk ik: hier moet ik ook heen! Eerst was het plan misschien vrijwilligerswerk te doen, maar ik heb besloten toch maar te gaan rondtrekken. Backpacken wel te verstaan. Met heel weinig kleding dus in mijn tas. How to do that? Ik heb maar gewoon wat shirtjes en shortjes ingepakt, een goede medicijnkit van mn moeder en natuurlijk een reisfohn. Mij zal niets gebeuren ;) Nu eerst op naar Bangkok waar Leonie en ik een prachtig hotel hebben geboekt in een bekende straat. Met zwembad op het dak :) We zullen daar 3 dagen blijven en onze reis vervolgen naar de hoofdstad van Noord-Thailand: Chiang Mai. Van daaruit gaan we naar de zuidelijke kant om onder andere mijn -sinds ik de film The Beach heb gezien- ALLERMOOISTE eiland: Ko Phi Phi te gaan. Na al die zuidelijke eilanden te hebben bezocht, pakken we op 30 oktober de beruchte Full Moon Party mee en is het daarna de vraag wat ik dan ga doen......... Kortom: We gaan er open in en zien wel waar het schip strandt.

  • 25 September 2012 - 17:11

    Laura Scholte:

    Heel veel plezier Marita, ik zie de strandfoto's graag tegemoet!!

  • 25 September 2012 - 21:17

    Profb:

    Nou Mariet, veel succes! Je broertje en ik hadden net volgende week een impuls aan je zangcarriere willen geven met een uniek optreden van ProfB & the Rythm Kings ft MariThai in cafe de Gouden Snor -met Nick & Simon in het voorprogramma-, maar voor jou wordt het dan voorlopig de karaoka bar op de hoek van het Kong Fu plein en de Babi Pangang steeg in Bangkok, ok. Plezier en we schrijven ok! Ome Han alias ProfB

  • 26 September 2012 - 03:56

    Suzanne:

    Rita onwijs tof dat je plannen na Thailand compleet open staan, best way to go. Misschien meeten we elkaar en maak ik gelijk gebruik van je reisfohn, zit niet in mijn backpack! x

  • 26 September 2012 - 10:05

    Vidja:

    Fijne tijd in Thailand meid. Heb je pruimensap bij je! Veel belangrijker dan de reisfohn, dat heb je toch niet nodig net als toen in Suriname. Thailand is zo toeristisch en voorgekauwd dat nauwelijks gekke dingen op je weg zult vinden. Maar het blijft oppassen geblazen. xx Vidja

  • 26 September 2012 - 21:34

    Neeri:

    Mariet!

    Leuk!!! Alvast héél veel plezier! Ga je zeker volgen!

    X

  • 27 September 2012 - 11:01

    Carmen:

    MEGA dat je gaat bloggen. Ik ben je no1 fan :)

    Superspannend meid, jammer dat ik je niet uit kan zwaaien zaterdag maar in gedachte ben ik erbij!

    HEEL VEEL PLEZIEERRRR!!!

  • 28 September 2012 - 14:30

    Jeroen:

    Mariet, mega veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marita

Actief sinds 25 Sept. 2012
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 29189

Voorgaande reizen:

29 September 2012 - 30 November -0001

Op naar Thailand

Landen bezocht: