Op naar Thailand - Reisverslagen van Marita Schutrup - WaarBenJij.nu Op naar Thailand - Reisverslagen van Marita Schutrup - WaarBenJij.nu

Op naar Thailand

Daar gaan we dan. Op naar Thailand. Het is al 3 jaar een wens van mij naar dit mooie land te gaan en het gaat nu echt gebeuren. Al tijden zie ik prachtige foto's van mensen op mijn facebook voorbijkomen en ik dacht: hier moet ik ook heen! Eerst was het plan misschien vrijwilligerswerk te doen, maar ik heb besloten toch maar te gaan rondtrekken. Backpacken wel te verstaan. Met heel weinig kleding dus in mijn tas. How to do that? Ik heb maar gewoon wat shirtjes en shortjes ingepakt, een goede medicijnkit van mn moeder en natuurlijk een reisfohn. Mij zal niets gebeuren ;) Nu eerst op naar Bangkok waar we, ik ga namelijk met een vriendin van mij Leonie, een prachtig hotel hebben geboekt in een bekende straat. Met zwembad op het dak :) We zullen daar 3 dagen blijven en onze reis vervolgen naar de hoofdstad van Noord-Thailand: Chiang Mai. Van daaruit naar zuidelijke kant om onder andere mijn -sinds ik de film The Beach heb gezien- ALLERMOOISTE eiland: Ko Phi Phi. Na al die zuidelijke eilanden te hebben bezocht, pakken we op 30 oktober de beruchte Full Moon Party mee en is het daarna de vraag wat ik dan ga doen......... Kortom: We gaan er open in en zie wel waar het schip strandt.